Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu. – Tereza ZÁSTĚROVÁ
Tereza ZÁSTĚROVÁ
Bakalářská práce
Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu.
Communication campaign for introduction of new, interactive educational program.
Anotace:
Tato práce se rozděluje na dvě části. Na teoretickou ? s využitím odborné literatury popíši a vysvětlím náležitosti komunikačního plánu. Dále na praktickou část, kde posbírané poznatky použiji v praxi. Vytvořím komunikační kampaň pro firmu XY na jejich nový produkt. Ten se týká využití interaktivních médií, jako nový způsob výuky první pomoci. Krom již zmíněného, v bakalářské práci budou také informace …víceAbstract:
This thesis is divided into two parts. To teoretical ? by using professional literature I will decribe and explain appropriateness of communication plan. Next up to practise part where I will use knowledge I gathered up into internship. I will create communication campagne for XY company to use it for their new product. It is about using interactive media as a new way of education of first aid. Besides …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÁSTĚROVÁ, Tereza. \textit{Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/olajoq/.
Jak správně citovat práci
ZÁSTĚROVÁ, Tereza. Komunikační kampaň na zavedení nového, interaktivního vzdělávacího programu.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Budování značky interaktivní agentury prostřednictvím sociálních sítí
Lenka Wehrenbergová -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Výběr média pro komunikační mix
Jana Zelená -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
Valeriia Sokha -
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Návrh komunikační strategie společnosti Golf Time Media s.r.o.
Dominika Rozmajzlová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek