Bc. Petr Šlapal

Master's thesis

Empirické vyhodnocení efektů zavedení chatbotů v CS

Empirical evaluation of the effects of chatbot implementation in CS
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zavádění technologie chatbot v oblasti customer service. První fáze přináší obecný teoretický přehled, definuje základní aspekty customer service, včetně jejího vývoje, který volně přechází v podrobný popis podstaty fungování technologie chatbot. Ve druhé fázi je po zmapování ak-tuálních podmínek ve světě a v České republice proveden sběr primárních dat, který …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of introducing chatbot technology in the field of customer service. The first phase provides a general theoretical overview, defines the basic aspects of customer service, including its development, which freely passes into a detailed description of the nature of chatbot technology. In the second phase, after mapping the current conditions in the world and in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Global Leadership