Empirické vyhodnocení efektů zavedení chatbotů v CS – Bc. Petr Šlapal
Bc. Petr Šlapal
Master's thesis
Empirické vyhodnocení efektů zavedení chatbotů v CS
Empirical evaluation of the effects of chatbot implementation in CS
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou zavádění technologie chatbot v oblasti customer service. První fáze přináší obecný teoretický přehled, definuje základní aspekty customer service, včetně jejího vývoje, který volně přechází v podrobný popis podstaty fungování technologie chatbot. Ve druhé fázi je po zmapování ak-tuálních podmínek ve světě a v České republice proveden sběr primárních dat, který …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of introducing chatbot technology in the field of customer service. The first phase provides a general theoretical overview, defines the basic aspects of customer service, including its development, which freely passes into a detailed description of the nature of chatbot technology. In the second phase, after mapping the current conditions in the world and in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field / specializace:
Economics and Management / Business Economics and Management / Global Leadership
Theses on a related topic
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Sociální úzkostnost, online sebe-otvírání a vliv percepce kontrolovatelnosti online komunikace u uživatelů Facebooku v období vynořující se dospělosti
Zuzana Očadlíková -
Návrh marketingové komunikace bankovní mobilní aplikace
Jan Večeřa -
Plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014
Anna Halamíčková