Ing. Lucie Polášková

Bachelor's thesis

Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací

Internet as an instrument of marketing of non-profit organizations
Abstract:
Předmětem bakalářské práce: „Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací“ je zmapovat a zhodnotit možnosti využití Webu 2.0 pro marketingové účely neziskových organizací. Úvod je věnován popisu historie, podstaty a nejznámějších aplikací Webu 2.0. Následuje část zabývající se využitím internetu a aplikací Webu 2.0 pro marketing. V praktické části se zkoumají tři občanská sdružení …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis “ Internet as an instrument of marketing for non-profit organizations ” is to monitor and evaluate the possibilities of Web 2.0 for the marketing of non-profit organizations. The introduction is intended to provide a description of the history, principles and most famous Web 2.0 applications. Following that, an explanation of the processes concerning use of internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 6. 2010
  • Supervisor: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics