Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací – Ing. Lucie Polášková
Ing. Lucie Polášková
Bachelor's thesis
Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací
Internet as an instrument of marketing of non-profit organizations
Abstract:
Předmětem bakalářské práce: „Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací“ je zmapovat a zhodnotit možnosti využití Webu 2.0 pro marketingové účely neziskových organizací. Úvod je věnován popisu historie, podstaty a nejznámějších aplikací Webu 2.0. Následuje část zabývající se využitím internetu a aplikací Webu 2.0 pro marketing. V praktické části se zkoumají tři občanská sdružení …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “ Internet as an instrument of marketing for non-profit organizations ” is to monitor and evaluate the possibilities of Web 2.0 for the marketing of non-profit organizations. The introduction is intended to provide a description of the history, principles and most famous Web 2.0 applications. Following that, an explanation of the processes concerning use of internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fa3g3/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2010
- Supervisor: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POLÁŠKOVÁ, Lucie. \textit{Internet jako nástroj marketingové komunikace neziskových organizací}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/olunxi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economic Policy and Administration / Public Economics
Theses on a related topic
-
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing a neziskový sektor
Jana Hájková -
Způsoby komunikace politických stran na internetu: Web 2.0 nebo 1.5?
Radek Řičánek -
Identita a anonymita uživatele na webu 1.0 a webu 2.0
Roman Gamanov -
Vývoj informační architektury v prostředí World Wide Web pod vlivem trendů Webu 2.0
Jan Punčochář -
Využití technologie Web 2.0 v marketingové propagaci
Michal Prouza -
Nástroje Webu 2.0 využívané umelcami
Mária Tkáčiková