Marketing v prostředí vysokého školství a veletrhu Gaudeamus – Ing. Petra Bártová, DiS.
Ing. Petra Bártová, DiS.
Bachelor's thesis
Marketing v prostředí vysokého školství a veletrhu Gaudeamus
Marketing in an environment of higher education and exhibition Gaudeamus
Anotácia:
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum návštěvníků veletrhu Gaudeamus. Hlavním cílem výzkumu je zjistit, jaké vlivy vedou studenty k návštěvě veletrhu, jaký je cíl jejich návštěvy a do jaké míry bylo navštívení veletrhu přínosné.Abstract:
This Bachelor thesis is focused on marketing research of Gaudeamus’s visitors. The main objective of this research is to determine which factors make students to visit the fair trade, what is the purpose of their visit and what attribution was brought to them by visiting the fair trade.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/sqp0j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Mikula
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
The Marketing Communications of the PSG Zlín Ice-hockey Club
Lukáš Konvičný -
The Marketing Communications of ŠKODA AUTO a.s.
Pavlína Rýparová -
Marketing communications of luxury brands: a case study of LVMH
Maria Dolgova -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Corporate Social Responsibility: The Future of Marketing Communications
Margarita Zidarova -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Ladislav Čáp