Vzájemné učení na pracovišti – Bc. Vendula Procházková
Bc. Vendula Procházková
Diplomová práce
Vzájemné učení na pracovišti
Mutual learning
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce je věnována problematice vzájemného učení na pracovišti. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a empirické. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení vzájemného učení na pracovišti, které představuje formu informálního učení, a které probíhá na základě řešení pracovních problémů. Empirická část práce představuje kvalitativní výzkumné šetření, které bylo provedeno …víceAbstract:
This master‘s thesis is devoted to issues of mutual learning in the workplace. The thesis is divided into two parts – theoretical and empirical. The theoretical part of the thesis is focused on defining mutual learning in the workplace (based on solving labour problems) as a form of informal learning. The empirical part of the thesis presents qualitative research, which was realised by observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/g4vre/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Řešení a předcházení konfliktů na pracovišti v prostředí pohostinství
Sabina Beňová -
Učení na pracovišti a role starších pracovníků v něm
Zuzana Vařejková -
Učení na pracovišti dle velikosti podniku
Monika Štětinová -
Učení na pracovišti v technických profesích
Marek Bulant -
Učení na pracovišti integrovaného záchranného systému
Nicol Šostá -
Informální učení na pracovišti
Jiří Křupala -
Další vzdělávání učitelů - komparace učení na pracovišti
Marek Bulant