Denisa Fořtová
Master's thesis
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
The communication strategy of the Orion Ateliér brand
Abstract:
Tématem diplomové práce je komunikační strategie značky Orion Ateliér. V teoretické části jsou na základě rešerše domácí i zahraniční literatury představeny základní pojmy, se kterými se při tvorbě komunikační strategie pracuje. Nejprve je představena značka a její role v marketingu, jak se značka tvoří či jak se řídí. Další podkapitolou jsou marketingová a komerční komunikace. Rovněž je zde představen …moreAbstract:
The topic of the diploma thesis is the communication strategy of the Orion Ateliér brand. In the theoretical part, based on a domestic and foreign literature, the basic concepts used to create a communication strategy are introduced. First, the brand and its role in marketing is introduced, how the brand is formed or how it is managed. Another subchapter is marketing and commercial communications. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85739
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85739
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová