Komunikační strategie značky Orion Ateliér – Denisa Fořtová
Denisa Fořtová
Diplomová práce
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
The communication strategy of the Orion Ateliér brand
Anotace:
Tématem diplomové práce je komunikační strategie značky Orion Ateliér. V teoretické části jsou na základě rešerše domácí i zahraniční literatury představeny základní pojmy, se kterými se při tvorbě komunikační strategie pracuje. Nejprve je představena značka a její role v marketingu, jak se značka tvoří či jak se řídí. Další podkapitolou jsou marketingová a komerční komunikace. Rovněž je zde představen …víceAbstract:
The topic of the diploma thesis is the communication strategy of the Orion Ateliér brand. In the theoretical part, based on a domestic and foreign literature, the basic concepts used to create a communication strategy are introduced. First, the brand and its role in marketing is introduced, how the brand is formed or how it is managed. Another subchapter is marketing and commercial communications. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85739
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85739
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Daniela Bémová