Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti – Michaela Sahajová
Michaela Sahajová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti
An Analysis of Marketing Communication in a Selected Company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je analýza současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti zabývající se výrobou produktů zdravé výživy a doplňků stravy. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Cílem teoretické části této bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše vztahující se k marketingu, online a offline marketingové komunikaci, plánování efektivní marketingové komunikace …víceAbstract:
The primary objective of this bachelor's thesis is to analyze the current state of marketing communication in a selected company specializing in the production of health food products and dietary supplements. The thesis consists of theoretical and practical parts. The goal of the theoretical part was to conduct a literature review related to marketing, online and offline marketing communication, planning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sahajová, Michaela. Analýza marketingové komunikace ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Viola Staniczková