Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka – Bc. Jana KONEČNÁ
Bc. Jana KONEČNÁ
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka
Integrated Marketing Communications of Pekárna Anežka
Abstract:
Tato diplomová práce odhaluje podstatu a specifika integrované marketingové ko-munikace a na reálné firmě názorně demonstruje, jakým způsobem může být koncept IMC využitý v praxi. Pro účely diplomové práce byla zvolena malá rodinná firma, která se potý-ká s problémem nesourodé komunikace. Zatímco úkolem teoretické části je srozumitelně objasnit zásady, přínosy, možnosti aplikace, i nedostatky integrovaného …moreAbstract:
The diploma thesis explores the essence and specifics of the Integrated Marketing Communications and demonstrates a way the concept of IMC can be applied in praxis. A small company, which contends with incoherent communications, has been chosen for the purposes of this work. The aim of the theoretical part is to clarify the principals, benefits, implementation possibilities and weaknesses of the integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2013
Accessible from:: 19. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KONEČNÁ, Jana. Integrovaná marketingová komunikace Pekárny Anežka. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček