Adriana Bartošová

Bachelor's thesis

Marketing festivalu Kontakt Fest

Marketing of the Kontakt Fest Festival
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingem lifestylového festivalu Kontakt Fest. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se event marketingu, komunikační strategie, marketingové komunikace a interakce event marketingu s nástroji komunikačního mixu. Zároveň je v teoretické části práce předložena metodika prováděného výzkumu, výzkumné otázky a cíl práce. Praktická část je tvořena představením …more
Abstract:
The bachelor thesis is about the marketing of the lifestyle festival Kontakt Fest. The theoretical part defines the basic concepts related to event marketing, communication strategy, marketing communication, and the interaction of event marketing with tools of the communication mix. Additionally, the theoretical part of the thesis presents the methodology of the conducted research, research questions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Kamila Gamalová, MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bartošová, Adriana. Marketing festivalu Kontakt Fest. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace