Volnočasové aktivity žáků a kulturní život málotřídních škol v obcích v okrese Brno - venkov – Bc. Lýdie Řičánková
Bc. Lýdie Řičánková
Diplomová práce
Volnočasové aktivity žáků a kulturní život málotřídních škol v obcích v okrese Brno - venkov
Free time activities and cultural life of one-room schools in villages around Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá volnočasovými aktivitami a kulturním životem málotřídních škol v obcích v okrese Brno – venkov. Teoretická část se snaží popsat historii i současnou situaci málotřídních škol v českých zemích. Málotřídní školy jsou dávány do souvislosti i s alternativními školami. Práce se také zabývá výhodami a nevýhodami tohoto typu školy. Součástí teoretické části jsou odborné definice …víceAbstract:
This thesis deals with leisure activities and cultural life of the small schools in villages in the district Brno - venkov. Theoretical part tries to describe the history and current situation of small schools in the Czech lands. Small school have been associated with alternative schools. The paper also addresses the advantages and disadvantages of this type of school. The theoretical part of the technical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qhomc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Radek Pospíšil
- Oponent: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The need of bridging the ELT gap between Pre-school and Primary school education
Markéta Hulánová -
Pronunciation of non-existent or different phonemes of Czech teachers teaching English at primary school and their influence on pupils pronunciation
Dominika Kopecká -
Multicultural Perspective on Manchu art inheritance and development in Chinese Manchu primary school (Yongling Manchu primary school as a case)
Jia YAO -
Level of pronunciation of primary school teachers and the potential influence on their pupils
Matěj Fouma -
Improving Young Learners‘ English pronunciation in primary education
Rozalie Chromčáková -
Přístup k žákům s SVP a jejich vzdělávání na malotřídní škole
Andrea Hrstková -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na malotřídní škole
Helena Hangyová -
Vzdělávání žáka s poruchami autistického spektra na 1. stupni běžné malotřídní školy
Jana Kalousová