Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti. – Bc. Richard Skřivánek
Bc. Richard Skřivánek
Bakalářská práce
Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.
Methodology research of customer satisfaction, identification their needs, requirements and expectations. Application of research resalts to societi life.
Anotace:
Za téma bakalářské práce byla zvolena ve společnostech často opomíjená problematika hodnocení spokojenosti zákazníků s následnou aplikací výsledků a zpětné vazby od klientů do procesů konkrétní firmy. Informace o situaci na trhu, konkurenci a zpětné vazbě od zákazníků. Postupy a metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků a očekávání je demonstrován na příkladu internetového …víceAbstract:
My Bachelor thesis deasl with the methodology of customer evaluation and subsequent application of its results and customer feedback into the processees of a given company. In addition, it deals with information on the market, competition and feedback from customers. Steps and methodologies of the customer satisfaction research, as well as identification of their needs and expectations are demonstrated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ibt0y/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Iva Petrová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKŘIVÁNEK, Richard. \textit{Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/op6e5s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane