Bc. Richard Skřivánek

Bakalářská práce

Metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich PPO (Potřeb, Požadavků, Očekávání). Aplikace výsledků výzkumu do života společnosti.

Methodology research of customer satisfaction, identification their needs, requirements and expectations. Application of research resalts to societi life.
Anotace:
Za téma bakalářské práce byla zvolena ve společnostech často opomíjená problematika hodnocení spokojenosti zákazníků s následnou aplikací výsledků a zpětné vazby od klientů do procesů konkrétní firmy. Informace o situaci na trhu, konkurenci a zpětné vazbě od zákazníků. Postupy a metodiky průzkumu spokojenosti zákazníků, identifikace jejich potřeb, požadavků a očekávání je demonstrován na příkladu internetového …více
Abstract:
My Bachelor thesis deasl with the methodology of customer evaluation and subsequent application of its results and customer feedback into the processees of a given company. In addition, it deals with information on the market, competition and feedback from customers. Steps and methodologies of the customer satisfaction research, as well as identification of their needs and expectations are demonstrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Iva Petrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní