Studenti v roli učitele a jejich představa o ideálních rolích v online výuce – Bc. Šárka Florianová
Bc. Šárka Florianová
Bakalářská práce
Studenti v roli učitele a jejich představa o ideálních rolích v online výuce
Students as teachers and their idea about ideal roles during on-line education
Anotace:
Předkládaná bakalářská diplomová práce se zaobírá tématem: Studenti v roli učitele a jejich představa o ideálních rolích v online výuce. Práce je členěna do dvou částí, teoretické a empirické. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy související s touto problematikou a staví na poznatcích české i zahraniční literatury. V empirické části této práce je mým cílem zjistit, jak studující učitelé vnímají …víceAbstract:
The presented bachelor thesis deals with the topic „Students as teachers and their idea about ideal roles during on-line education.“ The work is divided into two parts, theoretical and empirical. The theoretical part explains the concepts related to this issue and builds on the knowledge of Czech and foreign literature. In the empirical part of this work, my goal is to find out how studying teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pgjzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Tereza Vengřinová
- Oponent: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Formální vzdělávání dospělých: Motivace pro opětovný vstup do systému formálního vzdělávání, koncepce slaďováním studijního, profesního a osobního života studentů kombinované formy studia Západočeské univerzity v Plzni
Dana GABRIŠOVÁ -
Formální vzdělávání dospělých v Moravskoslezském kraji
Yweta DROBČINSKÁ -
Formální vysokoškolské vzdělávání dospělých při zaměstnání
Hana COUFALOVÁ -
Formální vzdělávání dospělých ve středním věku
Marcela Sklenářová -
Komparace vybraných on-line světů využívaných v terciárním vzdělávání
Veronika Rychtová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Comparing the Use of AI by Teachers and Students
Matěj Johánek -
Ideální učitel angličtiny očima žáků/The Ideal English Teacher from the Pupils' Perspective
Soňa ZIMOVÁ