Mgr. Eva NEDBALOVÁ
Master's thesis
Marketingová komunikace projektu WISHES
Marketing communication of WISHES Project
Abstract:
The Master thesis discusses international marketing strategies towards higher education institutions, higher education students and enterprisers. Marketing and E-marketing tools are used. The key objectives of the thesis are intercultural marketing, market description and market analysis leading to creation of strategic communication for web-based project WISHES. Goal of this paper is to built corporate …moreAbstract:
Diplomová práce rozebírá mezinárodní marketingové strategie zaměřené na vyšší vzdělávací instituce, vysokoškolské studenty a zaměstnavatele. Používá marketingové a E-marketingové nástroje. Klíčovým bodem této práce je mezikulturní marketing a popis a analýza trhu za účelem formace strategické komunikace pro internetový projekt WISHES. Cílem této práce je vytvořit corporate identity a současné a budoucí …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10574
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEDBALOVÁ, Eva. Marketingová komunikace projektu WISHES. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Projekt zlepšení marketingové komunikace výjezdů UTB studentů do zahraničí
Denisa Konvičná -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Strategie marketingové komunikace vysokoškolské instituce s důrazem na využití stakeholder managementu
Marie Slabá -
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Kristina Vasilyeva -
Integrovaná marketingová komunikace VŠFS jako nástroj posílení vztahů se zákazníky
Anastasiya Zubok -
Komunikace Národního divadla s vysokoškolskými studenty
Sarah Kruková -
Návrh komunikační strategie pro vybraný autobazar v ČR
Josef Steinz