Mgr. Eva NEDBALOVÁ

Master's thesis

Marketingová komunikace projektu WISHES

Marketing communication of WISHES Project
Abstract:
The Master thesis discusses international marketing strategies towards higher education institutions, higher education students and enterprisers. Marketing and E-marketing tools are used. The key objectives of the thesis are intercultural marketing, market description and market analysis leading to creation of strategic communication for web-based project WISHES. Goal of this paper is to built corporate …more
Abstract:
Diplomová práce rozebírá mezinárodní marketingové strategie zaměřené na vyšší vzdělávací instituce, vysokoškolské studenty a zaměstnavatele. Používá marketingové a E-marketingové nástroje. Klíčovým bodem této práce je mezikulturní marketing a popis a analýza trhu za účelem formace strategické komunikace pro internetový projekt WISHES. Cílem této práce je vytvořit corporate identity a současné a budoucí …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier: 10574

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NEDBALOVÁ, Eva. Marketingová komunikace projektu WISHES. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.