Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy – Bc. Monika Brzkovská
Bc. Monika Brzkovská
Bakalářská práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
The utilization of the marketing for increasing of competitiveness of company
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem a metodami, jak zvýšit konkurenceschopnost dané firmy. V teoreticko-metodologické části je popsána teorie marketingu. V analytickopraktické části je vytvořena BCG analýza, SWOT analýza, PESTE analýza. Dále se autorka zabývala konkurencí dané firmy a marketingovým mixem. Poslední část práce tvoří návrhová část, kde jsou popsány návrhy ke zvýšení konkurenceschopnosti …víceAbstract:
This work deals with marketing and methods to enhance the competitiveness of the company. In the theoretical section is described the theory about marketing. The analytical and practical part is created by BCG analysis, SWOT analysis, PESTE analysis. Furthermore, the author dealt with the competition and the company's marketing mix. The last part consists of design part, which describes the proposals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/h6oho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Kmenta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš -
A Marketing Mix Analysis of DV Buddy in Order to Increase Competitiveness
Michal Bém -
A Competitiveness Analysis of a Czech Shopping Centre
Nikola Kameníková -
An Analysis of the Competitiveness of a Selected Czech Company
Gabriela Kopecká -
A Competitiveness Analysis of Hotel Pohoda and Improvement Proposals
Zuzana Drgová -
A Competitiveness Analysis of NH Hotel Olomouc
Katarína Šošková -
An Analysis of the Competitiveness of an Event Agency in the Zlín Region
Andrea Čožíková -
An Analysis of the Competitiveness of the Beauty Salon Vital Centrum
Kristýna Haluzová