Bc. Jindřich Hloušek

Master's thesis

Integrovaná marketingová komunikace města

Integrated marketing communication of the town
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingem a integrovanou marketingovou komunikací měst a městských částí. V teoretické části se převážně věnuji vymezení pojmů z oblasti marketingu a státní i veřejné správy a využití marketingových aktivit právě městy či obcemi. Praktická část je následně zaměřena přímo na Městskou část Praha 8, její charakteristiky a užívané formy i nástroje marketingu města. Právě marketingové …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing and integrated marketing communications of cities and districts. The theoretical part is mainly dedicated to the definition of marketing concepts, state administration and use of marketing activities by cities or municipalities. The practical part is focused on the Prague 8 including its characteristics and tools and forms of marketing of the town. These marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní