Integrovaná marketingová komunikace města – Bc. Jindřich Hloušek
Bc. Jindřich Hloušek
Master's thesis
Integrovaná marketingová komunikace města
Integrated marketing communication of the town
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingem a integrovanou marketingovou komunikací měst a městských částí. V teoretické části se převážně věnuji vymezení pojmů z oblasti marketingu a státní i veřejné správy a využití marketingových aktivit právě městy či obcemi. Praktická část je následně zaměřena přímo na Městskou část Praha 8, její charakteristiky a užívané formy i nástroje marketingu města. Právě marketingové …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing and integrated marketing communications of cities and districts. The theoretical part is mainly dedicated to the definition of marketing concepts, state administration and use of marketing activities by cities or municipalities. The practical part is focused on the Prague 8 including its characteristics and tools and forms of marketing of the town. These marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xxy6f/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček