Analýza preferencí spotřebitelů na trhu minerálních vod – Barbora Hajznerová
Barbora Hajznerová
Bachelor's thesis
Analýza preferencí spotřebitelů na trhu minerálních vod
The Consumer Preferences Analysis on the Mineral Water Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou preferencí spotřebitelů. Tato práce je rozdělena do 7 kapitol.První a poslední kapitola se týká úvodu a závěru. Druhá kapitola se věnuje charakteristice trhu a jednotlivým minerálním vodám. Zároveň zde popisuji makroprostředí a mikroprostředí. Třetí část práce je zaměřena na teoretická východiska související s danou problematikou. Ve čtvrté části popisuji způsob …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the problems of consumer preferences analysis. This thesis is divided into 7 chapters. The first and the last chapter deal with the introduction and the conclusion. The second chapter focuses on characterization of market and chosen mineral waters. At the same time, I describe marcoeconomics and microeconomics. The third part of this thesis is specialised in theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2009
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/73070
Thesis defence
- Supervisor: Miluše Hluchníková
- Reader: Martina Steinová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAJZNEROVÁ, Barbora. \textit{Analýza preferencí spotřebitelů na trhu minerálních vod}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2009. Available from: https://theses.cz/id/oq7hsz/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Satisfaction and motivation of employees in the Czech and Foreign Company
Vladimíra Olivia Gáborová -
The impact of branding on satisfaction and loyalty of millennials: The case of retail banks in the Slovak Republic
Mária Režná -
The Loyalty Programme of the National Museum
Alena Dziamidava -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
Ngoc Anh Luongová -
Nákupní zvyklosti a spokojenost zákazníků vybraného podniku
Sabina Bartošová -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Miroslav Maláč -
Životní spokojenost a štěstí ve vybraných evropských zemích - komparativní analýza
Eva Perutková