Marketingový mix podniku internetového obchodu – Bc. Jan Tunka
Bc. Jan Tunka
Diplomová práce
Marketingový mix podniku internetového obchodu
Marketing mix for on-line shopping
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix podniku internetového obchodu" je analýza současného stavu elektronického obchodu Vceldashop.cz a jeho marketingového mixu. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích internetového marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu obchodu Vceldashop.cz, jeho nedostatků a analýzu …víceAbstract:
The aim of this Masters thesis "Marketing mix for online shopping" is an analysis of current state of online store Vceldashop.cz and their marketing mix. The theoretical part deals with individual concepts of internet marketing and describes every single tool of the marketing mix. The practical part is focused on the evaluation of Vceldashop.cz´s marketing mix, his pros and cons and also an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tunka, Jan. Marketingový mix podniku internetového obchodu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský
Název
Vložil
Vloženo
Práva