Bc. Jan Tunka

Master's thesis

Marketingový mix podniku internetového obchodu

Marketing mix for on-line shopping
Anotácia:
Předmětem diplomové práce "Marketingový mix podniku internetového obchodu" je analýza současného stavu elektronického obchodu Vceldashop.cz a jeho marketingového mixu. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích internetového marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu obchodu Vceldashop.cz, jeho nedostatků a analýzu …viac
Abstract:
The aim of this Masters thesis "Marketing mix for online shopping" is an analysis of current state of online store Vceldashop.cz and their marketing mix. The theoretical part deals with individual concepts of internet marketing and describes every single tool of the marketing mix. The practical part is focused on the evaluation of Vceldashop.cz´s marketing mix, his pros and cons and also an analysis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zverejniť od: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tunka, Jan. Marketingový mix podniku internetového obchodu. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta