Andrea Melissa Mejía Rodezno

Master's thesis

Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise

Strategie inbound marketingu pro malé podniky
Abstract:
Hlavním cílem této práce je prohloubení znalostí o inbound marketingové strategii pro malé a střední podniky a nalezení veškerých faktorů potřebných k úspěšné implementaci strategie. Tento projekt se zaměřuje na popis inbound marketingové strategie a výsledky její implementace na případovou společnost. Zdroje informací jsou kvantitativní a kvalitativní primární data, přičemž kvalitativním zdrojem informací …more
Abstract:
The main aim of this thesis is to increase the knowledge about what an inbound marketing strategy for a SME entails, and to discover all the challenges, benefits, and efforts needed for it to be successful. This project focuses on describing and testing the implementation of an inbound marketing strategy to a case company. The sources of information are based on qualitative and quantitative primary …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2021
  • Supervisor: Ludmila Štěrbová
  • Reader: Olli Kuivalainen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84739