Andrea Melissa Mejía Rodezno

Diplomová práce

Developing an Inbound Marketing Strategy for a Small Enterprise

Strategie inbound marketingu pro malé podniky
Anotace:
Hlavním cílem této práce je prohloubení znalostí o inbound marketingové strategii pro malé a střední podniky a nalezení veškerých faktorů potřebných k úspěšné implementaci strategie. Tento projekt se zaměřuje na popis inbound marketingové strategie a výsledky její implementace na případovou společnost. Zdroje informací jsou kvantitativní a kvalitativní primární data, přičemž kvalitativním zdrojem informací …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to increase the knowledge about what an inbound marketing strategy for a SME entails, and to discover all the challenges, benefits, and efforts needed for it to be successful. This project focuses on describing and testing the implementation of an inbound marketing strategy to a case company. The sources of information are based on qualitative and quantitative primary …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Olli Kuivalainen

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84739