Zdislava FORMÁČKOVÁ
Master's thesis
Problém sociálních sítí
Social networks problem
Abstract:
Tato diplomová práce se snaží o popsání problémů, které jsou spojeny s tématem sociálních sítí. V úvodní kapitole je nadnesen a stručně definován pojem nových médií. V další části se práce pokouší charakterizovat vývoj sociálních sítí nejen ve světě, ale i v České republice. Jednotlivé kapitoly jsou náhledem do historie, problematiky a konkurenčního prostředí nejznámějších sociálních sítí 21. století …moreAbstract:
The diploma thesis attempts at depicting the problems connected to the issue of social networks. In the first chapter, the concept of new media is introduced and briefly defined. In other sections, the thesis endeavours to characterize the development of social networks not only worldwide, but also in the Czech Republic. Individual chapters are views on history, traits and competitive space of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2014
Accessible from:: 13. 6. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Dr. Vladimír Šiler
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FORMÁČKOVÁ, Zdislava. Problém sociálních sítí. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Theses on a related topic
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová