Zdislava FORMÁČKOVÁ
Master's thesis
Problém sociálních sítí
Social networks problem
Anotácia:
Tato diplomová práce se snaží o popsání problémů, které jsou spojeny s tématem sociálních sítí. V úvodní kapitole je nadnesen a stručně definován pojem nových médií. V další části se práce pokouší charakterizovat vývoj sociálních sítí nejen ve světě, ale i v České republice. Jednotlivé kapitoly jsou náhledem do historie, problematiky a konkurenčního prostředí nejznámějších sociálních sítí 21. století …viacAbstract:
The diploma thesis attempts at depicting the problems connected to the issue of social networks. In the first chapter, the concept of new media is introduced and briefly defined. In other sections, the thesis endeavours to characterize the development of social networks not only worldwide, but also in the Czech Republic. Individual chapters are views on history, traits and competitive space of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2014
Zverejniť od: 13. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FORMÁČKOVÁ, Zdislava. Problém sociálních sítí. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství francouzského jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství základů společenských věd pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na sociálních sítích zaměřená na děti
Kamila Bartoňová -
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jakub Zelenka -
Jazyková analýza reklam v chorvatštině a v češtině (na základě reklam na nápoje)
Lucie Veselá -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Tereza Pantůčková -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Reklama na sociálních sítích
Kateřina Frycová -
Reklama na Instagramu a její vliv na spotřebitele
Gabriela Nešporová