Marketingový plán společnosti NIKA, s.r.o. – Bc. Lenka KARDOŠOVÁ
Bc. Lenka KARDOŠOVÁ
Master's thesis
Marketingový plán společnosti NIKA, s.r.o.
Marketing plan of the company NIKA, Ltd.
Abstract:
Cieľom mojej diplomovej práce bolo zhodnotiť súčasnú situáciu v spoločnosti NIKA, s.r.o. a na jej základe vypracovať marketingový plán vychádzajúci z potrieb spoločnosti. Pre vytvorenie projektu marketingového plánu na rok 2007 som spracovala teoretické po-znatky z oblasti marketingového plánovania a riadenia. Definovala som jednotlivé kroky na zmapovanie pozície spoločnosti na základe situačnej analýzy …moreAbstract:
The aim of my diploma thesis was to evaluate the actual position in the company NIKA, Ltd. and on that ground to elaborate the marketing plan outgoing from the exigences of the company. I executed the theoretical information from the field of marketing planning and leading to create the marketing plan for the year 2007. I defined single steps to map the po-sition of the company on the pedestal of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2007
Identifier:
5980
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KARDOŠOVÁ, Lenka. Marketingový plán společnosti NIKA, s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingové plánovanie v komerčnej banke
Zuzana Tamášová -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Audit, controlling a plánování marketingové strategie ve Slovenské republice
Maroš DOLINSKÝ -
Analýza potřeb a návrh marketingové strategie obce
Alena ČERNOTOVÁ -
Finančné plánovanie komunikačných kampaní
Ivana Domaníková -
Marketingový plán
Andrea Vilhanová -
Marketingový plán pre spoločnosť FreshAura
Alexandra Trnková -
Marketingový plán nového projektu ve stavebním podniku
Juraj Žiak