Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu – Bc. Veronika Pilátová
Bc. Veronika Pilátová
Diplomová práce
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Psychological mechanisms in making purchasing decisions
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikace a následný rozbor psychologických mechanismů, které hrají zásadní roli v nákupním rozhodování zákazníka. Autorka se zaměřuje na celý systém budování dlouhodobého vztahu a ukazuje současné trendy a možné obtíže. Hlavní část je věnována psychologickým mechanismům, které nelze aplikovat bez důkladné znalosti psychologie osobnosti. Praktickým přínosem teoreticky pojaté …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is an identifiacation and analysis of psychological mechanisms which are the most important indicators when customers are making purchasing decision. Author is focusing on the whole system of long-term relationship development, current trend and possible problems.The main part is devoted to psychological mechanisms which can not be applied without detailed knowledge of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tn49b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková