Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu – Bc. Veronika Pilátová
Bc. Veronika Pilátová
Master's thesis
Psychologické mechanismy při rozhodování o nákupu
Psychological mechanisms in making purchasing decisions
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikace a následný rozbor psychologických mechanismů, které hrají zásadní roli v nákupním rozhodování zákazníka. Autorka se zaměřuje na celý systém budování dlouhodobého vztahu a ukazuje současné trendy a možné obtíže. Hlavní část je věnována psychologickým mechanismům, které nelze aplikovat bez důkladné znalosti psychologie osobnosti. Praktickým přínosem teoreticky pojaté …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is an identifiacation and analysis of psychological mechanisms which are the most important indicators when customers are making purchasing decision. Author is focusing on the whole system of long-term relationship development, current trend and possible problems.The main part is devoted to psychological mechanisms which can not be applied without detailed knowledge of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tn49b/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 6. 2020
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ilona Toufarová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová