Způsoby propagace komerčních webových projektů za účelem zvyšování návštěvnosti – Ing. Jitka Němečková
Ing. Jitka Němečková
Master's thesis
Způsoby propagace komerčních webových projektů za účelem zvyšování návštěvnosti
Ways of promoting commercial web projects in order to increase traffic
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá způsoby propagace komerčních webových projektů za účelem zvyšování návštěvnosti. Hlavním tématem je zde tedy optimalizace pro vyhledávače a internetová reklama. Tento dokument nejprve teoreticky popisuje fungování hlavních webových vyhledávačů v prostředí českého internetu, tedy Google a Seznam a dále navazuje na teoretická doporučení, jak lze přispět k tomu, aby se webová …viacAbstract:
This thesis is describing several ways of promoting commercial web projects in order to increase traffic. The main theme of this document is website optimization for search engines and internet advertising. At first is this thesis describing how main search engines are working in the environment of Czech internet, mainly Google and Seznam.Then this document continues with theoretical recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zverejniť od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němečková, Jitka. Způsoby propagace komerčních webových projektů za účelem zvyšování návštěvnosti. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing a PPC reklama ve vybrané firmě
Jakub Rákosník -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Martin Barták