Analýza marketingové komunikace vybraného podniku – Bc. Markéta Pechancová
Bc. Markéta Pechancová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
Analysis of marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku. První, teoretická část, pojednává o obecném představení marketingové komunikace, výčtu několika variant tvorby komunikační kampaně a následném vybrání a popsání varianty, dle které je pak analyzována proběhlá komunikační kampaň v praktické části. Druhá část zastupuje výzkumný plán práce, kde je definován cíl práce, výzkumné …víceAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the selected company’s marketing communication analysis. The first, theoretical, part deals with the general presentation of a marketing communication, an enumeration of several options of a communication campaign creation and a subsequent description of the selected option according to which the communication campaign in the practical part is being analysed. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/khx7w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur