Bc. Markéta Pechancová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace vybraného podniku

Analysis of marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace vybraného podniku. První, teoretická část, pojednává o obecném představení marketingové komunikace, výčtu několika variant tvorby komunikační kampaně a následném vybrání a popsání varianty, dle které je pak analyzována proběhlá komunikační kampaň v praktické části. Druhá část zastupuje výzkumný plán práce, kde je definován cíl práce, výzkumné …více
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the selected company’s marketing communication analysis. The first, theoretical, part deals with the general presentation of a marketing communication, an enumeration of several options of a communication campaign creation and a subsequent description of the selected option according to which the communication campaign in the practical part is being analysed. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2020
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta