Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti – Bc. Thuy Luu Thanh
Bc. Thuy Luu Thanh
Diplomová práce
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Marketing Communication and Creating Particular Marketing Plan for Arts Industry
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku marketinkové komunikace v uměleckém prostředí, přesněji v oblasti hudební produkce a DJingu. Cílem práce je zhodnotit prostředí začínajícího umělce s navržením konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti. Při tvorbě marketingového plány byly využity analýzy PESTLE, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Výsledek této práce by měl sloužit …víceAbstract:
This diploma thesis deals with aspects of the marketing commutation for art marketing, more precisely in the field of music production and DJing. The aim of the work is to evaluate the environment of a beginning artist with the design of a specific marketing plan in artistic activity. Analyzes PESTLE, SWOT and Porter´s model of five competitive forces were used to create marketing plans. The result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k7xpq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Asistované zhodnocení a příprava marketingového plánu pro společnost Algotech a.s. se zaměřením na online marketing a prostředí průmyslu 4.0
Vojtěch Šimíček -
Marketingová analýza a marketingový plán hotelu, kempu a restaurace "Knížecí rybník"
Karolína Vovsová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
A Business Plan for a LARP Equipment Shop
Tadeáš Řezníček -
Podnikatelský plán a zakládání malého a středního podniku
Eliška Boublíková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
A Business Plan for a Selected Company
Karolína Wlosoková -
Marketingový plán a jeho význam ve strategickém rozhodování malých a středních firem v oboru elektroinstalací.
Pavel Farabauer