Bc. Thuy Luu Thanh

Diplomová práce

Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti

Marketing Communication and Creating Particular Marketing Plan for Arts Industry
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku marketinkové komunikace v uměleckém prostředí, přesněji v oblasti hudební produkce a DJingu. Cílem práce je zhodnotit prostředí začínajícího umělce s navržením konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti. Při tvorbě marketingového plány byly využity analýzy PESTLE, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Výsledek této práce by měl sloužit …více
Abstract:
This diploma thesis deals with aspects of the marketing commutation for art marketing, more precisely in the field of music production and DJing. The aim of the work is to evaluate the environment of a beginning artist with the design of a specific marketing plan in artistic activity. Analyzes PESTLE, SWOT and Porter´s model of five competitive forces were used to create marketing plans. The result …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: Ing. Jaroslav Šulc, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní