Souvislost mezi interakčním a vyučovacím stylem učitele – Michaela ŠŤOVÍČKOVÁ
Michaela ŠŤOVÍČKOVÁ
Diplomová práce
Souvislost mezi interakčním a vyučovacím stylem učitele
The relationship between interaction style and teaching style of teacher
Anotace:
Ve své magisterské diplomové práci se zabývám pedagogickou komunikací, zejména vyučovacím a interakčním stylem učitele. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů pedagogická komunikace, pedagogická interakce, vyučovací styl učitele, interakční styl učitele; jejich funkcemi, vlastnostmi a dělením dle různých autorů. Cílem výzkumu bylo zjistit rozložení jednotlivých vyučovacích/interakčních stylů ve …víceAbstract:
In my diploma thesis I deal with pedagogical communication, especially teaching and interaction style of the teacher. The theoretical part deals with the definition of pedagogical communication, pedagogical interaction, teaching style of teacher, interaction style of teache; their functions, properties and dividing by different authors. The aim of research was to determine the distribution of teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2013
Zveřejnit od: 19. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤOVÍČKOVÁ, Michaela. Souvislost mezi interakčním a vyučovacím stylem učitele. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.3.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK
Název
Vložil
Vloženo
Práva