Marketingová komunikace vybraného podniku – Nikol HÁŽOVÁ
Nikol HÁŽOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing communication of the selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o. na trhu B2B. První část práce se zaměřuje na teoretický úvod do problematiky, který zahrnuje charakteristiku trhu B2B a rozdíly mezi trhy B2B a B2C. Dále je zkoumán marketingový mix specifický pro prostředí B2B, a jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace z pohledu …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o. on the B2B market. The first part of the thesis focuses on the theoretical introduction to the issue, which includes the characteristics of the B2B market and the differences between B2B and B2C markets. Next, the marketing mix specific to the B2B environment is examined, and the various …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁŽOVÁ, Nikol. Marketingová komunikace vybraného podniku. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková