Dimitrij Samsin

Bakalářská práce

Marketingové řízení včetně projektové studie

Marketing management including project study
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového řízení vybrané společnosti. Teoretická část se zaměřuje na definici marketingu, SWOT analýzy, mikro a makro prostředí, reklamu a ostatní podkapitoly, které byly použity v praktické část. Praktická část obsahuje stručný popis vybrané společnosti a zaměřuje se na aplikaci zmíněných metod v teoretické části. Dále jsou navrhnuty řešení problémů …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the issue of marketing management of a selected company. The theoretical part focuses on the definition of marketing, SWOT analysis, micro and macro environment, advertising and other subchapters that were used in the practical part. The practical part contains a brief description of the selected company and focuses on the application of the mentioned methods in the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 9. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS