Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky – Šárka Sedněvová
Šárka Sedněvová
Master's thesis
Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky
Product Placement Effectiveness Depending on the Brand Knowledge
Abstract:
Product placement jako jeden z moderních nástrojů marketingové komunikace v současnosti nabývá na stále větším významu. Tak je tomu i v České republice, především po nedávné změně legislativy a s tím související legalizací product placementu. Diplomová práce product placement charakterizuje, uvádí jeho jednotlivé formy a způsoby vyhodnocování jeho efektivity. Cílem diplomové práce je potom zjistit …moreAbstract:
Product placement as one of the modern tools of marketing communication has become very important. This is also the case of the Czech Republic, especially after recent legislative changes and related legalization of product placement. The thesis characterizes product placement, states its particular forms and methods of evaluating its effectiveness. The aim of the thesis is to determine the difference …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35994
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2013
- Supervisor: Miroslav Karlíček
- Reader: Milan Rozlivka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35994
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek