Šárka Sedněvová

Master's thesis

Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky

Product Placement Effectiveness Depending on the Brand Knowledge
Abstract:
Product placement jako jeden z moderních nástrojů marketingové komunikace v současnosti nabývá na stále větším významu. Tak je tomu i v České republice, především po nedávné změně legislativy a s tím související legalizací product placementu. Diplomová práce product placement charakterizuje, uvádí jeho jednotlivé formy a způsoby vyhodnocování jeho efektivity. Cílem diplomové práce je potom zjistit …more
Abstract:
Product placement as one of the modern tools of marketing communication has become very important. This is also the case of the Czech Republic, especially after recent legislative changes and related legalization of product placement. The thesis characterizes product placement, states its particular forms and methods of evaluating its effectiveness. The aim of the thesis is to determine the difference …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2013
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Milan Rozlivka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35994