Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky – Šárka Sedněvová
Šárka Sedněvová
Diplomová práce
Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky
Product Placement Effectiveness Depending on the Brand Knowledge
Anotace:
Product placement jako jeden z moderních nástrojů marketingové komunikace v současnosti nabývá na stále větším významu. Tak je tomu i v České republice, především po nedávné změně legislativy a s tím související legalizací product placementu. Diplomová práce product placement charakterizuje, uvádí jeho jednotlivé formy a způsoby vyhodnocování jeho efektivity. Cílem diplomové práce je potom zjistit …víceAbstract:
Product placement as one of the modern tools of marketing communication has become very important. This is also the case of the Czech Republic, especially after recent legislative changes and related legalization of product placement. The thesis characterizes product placement, states its particular forms and methods of evaluating its effectiveness. The aim of the thesis is to determine the difference …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35994
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Milan Rozlivka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35994
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Determining the Brand Awareness of Product Placement in Video Games
Marek Král -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement v českém prostředí
Nikola Koderová -
Product placement ve vybraných pořadech českých televizí
Magda Průšková -
Product placement v současném filmu, aneb jiná forma propagace
Renata Burkovcová -
Product placement v anglicky mluvených filmech a televizních pořadech
Jakub Vondrášek