Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky – Ing. Jana Janichová
Ing. Jana Janichová
Bachelor's thesis
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
New methods of communication utilised in the process of customer relationship management
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na nové metody komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky. Cílem práce je posoudit vybrané nástroje marketingové komunikace farmaceutické společnosti BAXTER CZECH spol. s r. o. k zákazníkům, směřující ke zvýšení povědomí a proočkovanosti proti klíšťové encefalitidě. V práci je prezentován návrh marketingové komunikace s využitím nových metod komunikace …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on new methods of communication utilised in the process of customer relationship management. The objective is to evaluate the selected marketing communication tools of pharmaceutical company BAXTER CZECH spol. s r. o. to its customers, that aims to raise awareness and vaccination coverage against tick-borne encephalitis. It also contains a draft of marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 9. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uyxpw/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2015
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová