Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport – Bc. Iveta SMĚŠNÁ
Bc. Iveta SMĚŠNÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport
Project of Marketing Communication of Jaroslav Janoušek Transport Company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti Jaroslav Janoušek Transport. Jejím cílem je navrhnout projekt, který zlepší marketingovou komunikaci dané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou zpracované teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Dále také specifikací marketingu v dopravě …víceAbstract:
This thesis is focused on marketing communication of Jaroslav Janoušek Transport company. Its goal is to design a project which is to improve marketing communication of mentioned company. The thesis is divided into three parts. There are theoretical observations concerning marketing communication and various tools of communication mix in theoretical part. This part also describes specifications of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMĚŠNÁ, Iveta. Projekt marketingové komunikace ve firmě Jaroslav Janoušek Transport. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková