The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements – Bc. Lucie Fialová
Bc. Lucie Fialová
Diplomová práce
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
The language of advertising: An analysis of technology company advertisements
Anotace:
Tato práce se zabývá stylistickou analýzou reklamy, obzvláště slogany společnosti Apple Inc. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se soustředí na reklamu obecně, její postupný vývoj, druhy reklamy a jazykové prostředky. Praktická část obsahuje korpus, ve kterém jsou nashromážděny slogany Apple Inc. V korpusu jsou zaznamenány rozebrané slogany na fonetické, syntaktické, lexikální …víceAbstract:
This thesis focuses on the stylistic analysis of advertising, specifically on slogans applied in the advertisement of Apple Inc. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part introduces advertising in general, its progressive development, types of advertising as well as its use of linguistics devices. The second part, the practical one, contains a corpus where published slogans of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/uwfl2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
- Vedoucí: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Language of Advertising: Analysis of Advertising Slogans in Fast Food Industry
Adela Pilátová -
The language of advertising: slogans in online NGOs advertising discourse
Karel URBAN -
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Dominik HONEŠ -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
The Language of Advertising Sports Nutrition and Supplements
Lukáš KALETA -
Characteristics of the Language of Advertising: Profanity in Contemporary Advertising
Simona VERNEROVÁ -
An Analysis of Stylistic and Linguistic Means of Medium of Advertising: Alcohol Commercial Slogans
Tereza Matějíčková -
Exploring a videogame website as a student of linguistics: an analysis of English and Czech website localizations
Martin VÁLEK