Bc. Lucie Fialová

Diplomová práce

The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements

The language of advertising: An analysis of technology company advertisements
Anotace:
Tato práce se zabývá stylistickou analýzou reklamy, obzvláště slogany společnosti Apple Inc. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se soustředí na reklamu obecně, její postupný vývoj, druhy reklamy a jazykové prostředky. Praktická část obsahuje korpus, ve kterém jsou nashromážděny slogany Apple Inc. V korpusu jsou zaznamenány rozebrané slogany na fonetické, syntaktické, lexikální …více
Abstract:
This thesis focuses on the stylistic analysis of advertising, specifically on slogans applied in the advertisement of Apple Inc. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part introduces advertising in general, its progressive development, types of advertising as well as its use of linguistics devices. The second part, the practical one, contains a corpus where published slogans of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2018
  • Vedoucí: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Radek Vogel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta