PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D.

Disertační práce

Hodnocení a sebehodnocení ve výuce cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení

Assessment and Self-evaluation in Foreign Language Teaching to Learners with Specific Learning Disorders
Anotace:
Předkládaná disertační práce se zabývá problematikou hodnocení žáků se specifickými poruchami učení ve výuce cizích jazyků na 2. stupni běžných základních škol pohledem učitelů německého a ruského jazyka a tématikou sebehodnocení, jež je realizováno žáky se specifickými poruchami učení ve výuce německého a ruského jazyka jako dalšího cizího jazyka na 2. stupni běžných základních škol.
Abstract:
Presented disertation paper is pursued by evaluation of pupils at the upper level of ordinary primary schools with specific learning disorders within foreign languages tuition. Furthermore inside the disertation assesment is consider German and Russian teachers point of view and self-evaluation topic, which is implemented by pupils with specific learning disorders in classes of German and Russian language …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 5. 2017
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., doc. PaedDr. Vanda Hájková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Doktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika (tříleté)