Klára Pravdová

Bachelor's thesis

Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli

Czech consumers’ perception analysis of guerilla and traditional types of marketing communications
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je objasnit působení marketingové komunikace na české spotřebitele a jejich vztah k firemní komunikaci, jak tradiční tak netradiční a dokázat vysokou efektivnost guerilla marketingové komunikace. V teoretické části mé práce jsou představeny specifika a nástroje tradičního komunikačního mixu a guerillové marketingové komunikace. V praktické části práce je proveden kvantitativní …more
Abstract:
The aim of my bachelor's thesis is to clarify the perception of guerilla marketing communications and traditional marketing communications by Czech consumers, their relation to business communications and to prove high efficiency of guerilla marketing communications. In the theoretical part of the thesis, there are presented specifics and instruments of both traditional communication mix and guerrilla …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2014
  • Supervisor: David Říha

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/42679