Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli – Klára Pravdová
Klára Pravdová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
Czech consumers’ perception analysis of guerilla and traditional types of marketing communications
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je objasnit působení marketingové komunikace na české spotřebitele a jejich vztah k firemní komunikaci, jak tradiční tak netradiční a dokázat vysokou efektivnost guerilla marketingové komunikace. V teoretické části mé práce jsou představeny specifika a nástroje tradičního komunikačního mixu a guerillové marketingové komunikace. V praktické části práce je proveden kvantitativní …moreAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to clarify the perception of guerilla marketing communications and traditional marketing communications by Czech consumers, their relation to business communications and to prove high efficiency of guerilla marketing communications. In the theoretical part of the thesis, there are presented specifics and instruments of both traditional communication mix and guerrilla …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 3. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42679
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2014
- Supervisor: David Říha
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRAVDOVÁ, Klára. \textit{Analýza vnímání guerillových a~tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ozabzp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang