Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli – Klára Pravdová
Klára Pravdová
Bachelor's thesis
Analýza vnímání guerillových a tradičních forem marketingové komunikace českými spotřebiteli
Czech consumers’ perception analysis of guerilla and traditional types of marketing communications
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je objasnit působení marketingové komunikace na české spotřebitele a jejich vztah k firemní komunikaci, jak tradiční tak netradiční a dokázat vysokou efektivnost guerilla marketingové komunikace. V teoretické části mé práce jsou představeny specifika a nástroje tradičního komunikačního mixu a guerillové marketingové komunikace. V praktické části práce je proveden kvantitativní …viacAbstract:
The aim of my bachelor's thesis is to clarify the perception of guerilla marketing communications and traditional marketing communications by Czech consumers, their relation to business communications and to prove high efficiency of guerilla marketing communications. In the theoretical part of the thesis, there are presented specifics and instruments of both traditional communication mix and guerrilla …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/42679
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedúci: David Říha
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/42679
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anastasiia Anpilogova -
Integrated Marketing Communications of Milma
Aswathy Vattathottiyil Surendran -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Social media marketing communications of convenience store franchises in Taiwan
Huai Yin Wang