Bc. Lucie Ševčíková, DiS.

Diplomová práce

Komunikační strategie kavárny Kafata

Marketing Communications Strategy of Cafe Kafata
Anotace:
Diplomová práce si klade za cíl vytvoření komunikační strategie a plánu pro kavárenský provoz, který bude využit k budování povědomí a zvýšení poptávky po službě. Větší část komunikačního plánu bude cílit na dobu po pominutí celosvětové pandemie COVID-19. V první části je vypracován teoretický základ k tématu marketing služeb se zaměřením na tvorbu marketingové a komunikační strategie a komunikačních …více
Abstract:
The goal of this Master's thesis is to define and set communication strategy for a Café with focus on building awareness and demand increase. The communication plan is primarily targeting the post COVID-19 pandemic period. The theoretical part features the key elements of services marketing as well as marketing and communication strategic planning. The selected Café is described in the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ševčíková, Lucie. Komunikační strategie kavárny Kafata. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe