Eliška VYBÍRALOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie podniku

Analysis of the marketing strategy of the company
Anotácia:
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingové strategie plzeňského sportovního obchodu Canard s.r.o. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy jako je marketingový mix, marketingová komunikace, analýza prostředí a marketingová strategie. Praktická část začíná představením společnosti Canard s.r.o., její historie a cílových zákazníků. Dále je představen marketingový mix, provedena …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Pilsen sports shop Canard s.r.o. The theoretical part describes and explains concepts such as marketing mix, marketing communication, environmental analysis and marketing strategy. The practical part starts with an introduction of Canard s.r.o., its history and target customers. Next, the marketing mix is introduced, and an analysis of the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VYBÍRALOVÁ, Eliška. Analýza marketingové strategie podniku. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/