Eliška VYBÍRALOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie podniku

Analysis of the marketing strategy of the company
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o problematice marketingové strategie plzeňského sportovního obchodu Canard s.r.o. V teoretické části jsou popsány a vysvětleny pojmy jako je marketingový mix, marketingová komunikace, analýza prostředí a marketingová strategie. Praktická část začíná představením společnosti Canard s.r.o., její historie a cílových zákazníků. Dále je představen marketingový mix, provedena …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of the Pilsen sports shop Canard s.r.o. The theoretical part describes and explains concepts such as marketing mix, marketing communication, environmental analysis and marketing strategy. The practical part starts with an introduction of Canard s.r.o., its history and target customers. Next, the marketing mix is introduced, and an analysis of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VYBÍRALOVÁ, Eliška. Analýza marketingové strategie podniku. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/