Loajalita zákazníků ke značce Apple – Radim Petlach
Radim Petlach
Bakalářská práce
Loajalita zákazníků ke značce Apple
Customers´ loyalty to the brand Apple
Anotace:
Téma bakalářské práce zní "Loajalita zákazníků ke značce Apple". Cílem práce je zjistit, zda a do jaké míry jsou zákazníci společnosti Apple loajální a zda jsou se svými produkty spokojeni. Dále jsou zjišťovány rozdíly ve vnímání značky mezi uživateli a neuživateli produktů Apple. V teoretické části je čtenář seznámen s pojmy související s loajalitou. Pozornost je také kladena na zákazníka. Praktická …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is "Customers' loyalty to the brand Apple". The objective is to find out, whether and to what extent, Apple customers are loyal and satisfied with their products. Furhermore differences in perceiving the brand among customers and non-customers are investigated. In the theoretical part key terms associated with "loyalty" are explained. Attention is also focused on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41270
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2014
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Dita Hommerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41270
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Příspěvek k adaptaci Student Styles Questionnaire do českého kontextu
Vít Gabrhel -
Představení české verze dotazníku Illness Identity Questionnaire (IIQ-CZ): vztah mezi postojem k onemocnění a psychosociálními faktory diabetu 1. typu
Martin KROSOSKA -
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření: popis metodiky realizace dotazníkového šetření a následné analýzy dat
Eliška Lorenzová -
Vztah intenzity bažení po jídle k antropometrickým charakteristikám u studentů vysoké školy. Posouzení reliability české verze dotazníku General-Food Craving Questionnaire-Trait.
Jana SVOBODOVÁ -
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová