Vyváženost spontánních a řízených činností v mateřské škole podporující zdraví – Bc. Zuzana Plchová
Bc. Zuzana Plchová
Master's thesis
Vyváženost spontánních a řízených činností v mateřské škole podporující zdraví
Balance of spontaneous and controlled activities in a health-promoting kindergarten
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá tématem hry ve vztahu ke spontánním a částečně řízeným činnostem v mateřské škole podporující zdraví. Teoretická část práce je věnována vymezení hry, jejím znakům a významu, vývoji předškolního dítěte ve vztahu ke stadiím dětské hry a rozdělení druhů her v předškolním období. Dále popisuje program Škola podporující zdraví, formy vzdělávání v mateřské škole podporující zdraví …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of the play in relation to spontaneous and partially controlled activities in a health-promoting kindergarten. The theoretical part of the work is devoted to the definition of the play, its features and meaning, the development of the preschool child in relation to the stages of the children's play and the division of types of play in the preschool period. It …viacKľúčové slová
Dítě předškolního věku kvalitativní výzkum mateřská škola podporující zdraví profesní kompetence pedagoga řízené činnosti spontánní činnosti Preschool child quality research health-promoting nursery school professional competence of the teacher controlled activities spontaneous activities
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kp37n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedúci: Mgr. Veronika Rodová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Pre-school Pedagogy / Pre-school Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Personal and Professional Competence Management: An Interdisciplinary Exploration of the Concepts of Willpower and Tenacity, Tools to Enhance Them in a Commercial Environment
Daniel Seifert -
The comparison of teacher’s usage of the mother tongue and English language in English lessons
Dana Ševčíková -
Střední škola podporující zdraví
Michaela Freibergová -
Vztahy mezi žáky v tradiční škole a škole podporující zdraví
Tereza Vrbová -
Komparační studie evaluačního procesu základní školy s programem Škola podporující zdraví
Jarmila Brázdilová -
Program Škola podporující zdraví a jeho realizace ve vybraném kraji
Kateřina FUČÍKOVÁ -
Škola podporující zdraví
Lucie Kochánková